Leg een artikel in je winkelwagen
Wil je nog meer bestellen? Gebruik dan de link verder winkelen.
Ga verder naar bestellen
Vul je gegevens in
Controleer je bestelling.
Reken je bestelling af
Je ontvangt binnen 1 uur een bevestigingsmail van ons.
Probleem tijdens het bestellen?
Verwijder je cookies en probeer het opnieuw.
Geen bevestigingsmail ontvangen?
Na je bestelling ontvang je binnen uiterlijk een kwartier een bevestiging in je mail. Heb je deze niet ontvangen, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice.
Artikel is verdwenen in de winkelwagen?
Switch tijdens het bestellen niet van uitgeverij, dan kunnen artikelen verwijderd worden omdat je zonder account niet tegelijk bij de verschillende uitgeverijen kunt bestellen. Wil je bij verschillende uitgeverijen een artikel aanschaffen? Maak dan eerst een account aan. Daarna kun je bij de verschillende uitgeverijen het gewenste artikel aan je winkelwagen toevoegen. Maak dan eerst een account aan.
Nog geen account?
Dan maak je deze tijdens het bestellen aan. Onze medewerkers kunnen helaas geen bestelling voor je plaatsen. Wanneer je een account aanmaakt kun je in één winkelwagen boeken toevoegen van alle verschillende uitgeverijen van Gottmer Uitgevers Groep. Zonder account kun je uitsluitend boeken van één uitgeverij aan de winkelwagen toevoegen en is het niet mogelijk om tussen uitgeverijen te switchen. Maak hier een account aan.
Verkeerd artikel ontvangen?
Onze excuses hiervoor. Om u te informeren over het retourproces en om te zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Bestelling aanpassen
Rechts bovenin zie je het symbool van het winkelwagentje. Hier kunt u de inhoud van uw winkelwagen te bekijken. In dit overzicht kun je artikelen verwijderen, toevoegen of aantallen wijzigen.
Het is helaas niet mogelijk de gegevens van een reeds geplaatste bestelling te wijzigen.
Mijn aankoop is niet geleverd. Wat kan ik doen?
Je verwacht een bestelling maar deze is niet geleverd door ons. Dat is vervelend, maar geen zorgen. Als je een mailtje stuurt naar onze klantenservice (info@gottmer.nl), dan zorgen wij zo snel mogelijk voor een oplossing.
Hoe annuleer ik een bestelling?
Wanneer je contact opneemt met klantenservice bekijken zij of het mogelijk is een bestelling te annuleren. Als je een geannuleerde bestelling toch ontvangt, kun je deze, na contact met de klantenservice, terugsturen en ontvang je je betaling terug.
Hoe retourneer ik een bestelling?
Als je je bestelling retour wilt sturen, kun je een mail sturen naar onze klantenservice (info@gottmer.nl). Vermeld in de mail je naam, datum van de bestelling, het product dat je wil retourneren en de reden waarom je het product wil retourneren. Onze klantenservice zal je vervolgens verder voorzien van informatie rondom retourneren en terugbetaling.
Mijn artikel is beschadigd
Indien een door ons verzonden artikel beschadigd is, kun je contact opnemen met de klantenservice. Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen wij je zoveel mogelijk details over de beschadiging te geven. Voeg een foto toe waarop de beschadiging zichtbaar is en stuur je adresgegevens mee.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld teruggestort krijg?
Heb je recht op een vergoeding, dan wordt dit bedrag automatisch teruggestort op het rekeningnummer dat je hebt opgegeven. Heb je 6 weken na indienen nog niets gehoord over jouw aanvraag? Neem dan contact op onze klantenservice.
Bestellen voor grotere aantallen
Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? U kunt contact opnemen met onze klantenservice.
BETALEN & BETAALMOGELIJKHEDEN
Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt betalen via iDEAL, Mastercard, Maestro, Visa, Mister Cash, Giropay, DIRECTebanking en Bancontact.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 2,85.
Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland?
Gottmer Uitgevers Groep verzendt bestellingen momenteel alleen naar Nederland en België. Betaling is mogelijk via Bancontact.
Terugbetalen
Als je een artikel wilt retourneren, neem contact op met de klantenservice, zij zullen je vertellen hoe je de bestelling kunt terugsturen en de betaling terug kunt ontvangen.
BEZORGOPTIES EN -KOSTEN
Met welke pakketbezorger wordt de bestelling verzonden?
Onze pakketten worden verstuurd via PostNL of DHL. Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden door PostNL en DHL van maandag tot en met zaterdag bezorgd. Bestellingen die door de brievenbus passen, worden door PostNL van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd.
Kan ik mijn bestelling naar een postbus- of antwoordnummer laten versturen?
Nee, helaas kun wij geen bestellingen versturen naar een postbusnummer of antwoordnummer.
Pakketbezorger gemist?
Vanaf 1 juli informeert PostNL ontvangers alleen nog digitaal. Wie niet thuis is op het moment dat de pakketbezorger voor de deur staat, ontvangt per 1 juli 2022 alle informatie over de locatie van het pakket per mail of in de PostNL-app. Op die manier is PostNL in staat de meest actuele informatie te delen over de status van een pakket, waar en wanneer je wil.
Voor meer informatie over verzendingen van DHL, klik hier.
Levertijden van je bestelling
We doen er alles aan om je pakket zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen. Meestal is het zo dat wanneer je een boek vóór 23:00 uur bestelt, je het de volgende dag in huis hebt. Wij en de bezorgdienst doen er alles aan om de bestelling op tijd bij jou te leveren. Helaas kan het door onverwachte omstandigheden en/of incidenten buiten onze invloedssferen voorkomen dat wij toch niet op tijd kunnen leveren.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend aan de hand van het gewicht van je bestelling. De minimale verzendkosten bedragen € 2,85.
Bezorgen jullie ook in het buitenland?
Gottmer Uitgevers Groep verzendt bestellingen momenteel alleen naar Nederland en België.
Omslagen en/of auteursfoto’s ten behoeve van pers of boekhandels, alsmede promotiemateriaal voor de boekhandel kunnen worden besteld via promotie@gottmer.nl.
Waar kan ik mij abonneren op de boekhandelsnieuwsbrief?